2 Nisan 2013 Salı

SAILING-SHOPPING BAG

Uzun zamandır çanta dikmek istiyordum ama nasıl yapacağımı bilmiyordum.
Accessorize'ın çantalarını bilirsiniz hepsi ayrı güzel ve renkli çantalardır. Bende de var bir iki tane ama aynı tarzda dikmek istemedim. Bu sefer dikdörtgen olucaktı, karton torbalara benzer biçimde.
Önce kumaşı beğendim sonra yavaş yavaş kafamda tasarlandı.
Ölçüleri klasik bir karton torbayı ölçerek elde ettim. Yandaki ek parçalar çantaya volüm kazandıracaktı. Taban ise ön ve arka parçanın 4er cm uzun kesilmesiyle sağlanacaktı.
Daha sonra astar kestim aynı şekilde diktim ve birleştirdim. Sapı denize yakışır şekilde halat gibi olmalıydı oda var. Kızılay'da herşey var zaten. Zımbacıda kordonun geçeceği yerleride deldirdim. Geriye sapı takıp arkadan düğümlemek kaldı.
Ta ta ta taaaaaaa!
 
 
Ayrıntılar;


İç astar, deniz mavisinden yapıldı. Tabi cepsiz olmaz iki gözlü küçükte bir cebim oldu.


 
Çantanın arkasına düşen desen bu güzel gemiler oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder