14 Aralık 2012 Cuma

MÜCEVHER DESENLER: JEWEL PRINT DRESS

Lüks ve ihtişamı en çok gösteren heralde mücevherlerdir.
Barok desen dedik ama mücevherin kendi okadar kıymetli ki nasıl olursa olsun modasını kaybetmez, kenara atılmaz. Peki ya mücevher desen olarak kullanılırsa?
Bence çok da şık olur.
Yine tek parça olarak kullanılması gereken bir desen.
Belki bir etek yada mini bir elbise, çanta da olabilir ama tek olmalı kalan parçalarsa sade seçilmeli.
Ben de denemeye karar verdim ve ortaya bu etek çıktı.
Belin biraz altından ölçtüm ve kestim. Eteğin ucuna doğru daralttım. Beline de bir lastik işte oldu bir günde.
 


 
 
Mücevherler, değerli taşlar, inciler artık her yerde. Eteğinizde, flarınızda, elbisenizin kolunda...
Kullanmayı deneyin, sevebilirsiniz yada bizim deyimimizle sevilebilitesi var;)
 



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder