17 Kasım 2012 Cumartesi

BİRAZ DA GEYİK YAPALIM

Yılbaşına bir ay kala kışın da etkisiyle  kar tanesi, ala geyik gibi figürlere ilgim artarken nerden bulurum nası kullanırım soruları çıkmaya başladı. Birileri yapsada alsam artık çok klasik geliyor bana. Herşeyi de yaparım diye bir iddiam yok ama eğer istiyorsam denemem gerek.
Geyiklerde kışı hatırlatır bana. Kullanmadığım bir kazağımı sevmek için güzel bir neden olabilir dedim süet kumaşımı kazağımla yanyana koyup renk uyumuna baktım.
İnternetten bulduğum bir geyik silüeti işime yarayabilirdi. Çıktısını alıp kestim.
 
 
 Kumaşımın tersine koyduğumuz kalıbın etrafından sabunla çiziyoruz.
 
 
Ve kesiyoruz tabiki...
 

Geldik makina kısmına. Elde de dikilebilir ama iğne girmeyen bir süet cinsi neden uğraşalım.
Kenarından çok ince dikiyoruz.
 

 
İşte sonuç  <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder