9 Ağustos 2012 Perşembe

KOLEKSİYON YAPMAK

Koleksiyon, bir eşyanın aynısını biriktirmek yada toplamak gibi görünsede değişik objelerlede yapılabilir. Mesela KUM. Dünyada da çeşitli örnekleri var. Baktıkça özeniyorum şu fotoğraflara çünkü ben yolun çok başındayım kum koleksiyonculuğunda. Tabiki hemen olacak birşey değil zaman ve sabır gerektiriyor. Dünyayı gezmek görmek lazım ki bende bunu en çok isteyenlerden biriyim.



Buda benim koleksiyonum...Öyle şişe şişe kum almadım, yeteri kadar:)


Antalya'nın çeşitleri plajlarından, Kuşadası'ndan,İzmir'den, Ayvalık'tan ve Afrika' dan bir örnek. İngiltere'de Brighton'dan ancak çakıl getirebildim, kum yoktu sahilde..Kıbrıs'a gittiğimde de unutmuşum almayı. Yavaş yavaş artıcak bende bu deniz sevgisi olduğu sürece.


Bunlarda Kuşadası milli parktan topladığım taşlar. Ojeyle renklendirince daha bi şirin oldular.
Sadece kum değil tabi geniş bir kartpostal koleksiyonum da var. Yılbaşı, doğumgünü kartları, düğün davetiyeleri yine gittiğim her şehirden tatil yerinden aldığım kartpostallar ve en önemlisi dedem eski matbaacılardan olduğu için onun bastığı kartlar. Hepsi çok özel benim için.



Vee bunlar dışında küçük bir anahtarlık koleksiyonum var mazide kalan. Dedemden kalan pul ve yabancı para koleksiyonu da hala özenle saklanmakta. Belki sizinde olmuştur küçükken peçete koleksiyonunuz yada şuan her gittiğiniz yerden kupa, shot bardağı falan alıyorsunuzdur. Bende örnek bitmez.. Herşey olabilir tabi aklınıza ne gelirse sevdiğiniz birşeyin çeşitli versiyonlarını, renklerini alıp saklamak isteyebilirsiniz böylece koleksiyon yapmaya başlarsınız...Kolay gelsin:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder